Friday 9 January 2015

Bisik Warna


Bisik Warna Whispers of Color/A. Samad Said [Used]
Wira Bukit Sdn Bhd & ITNM (Cetakan Pertama 2009)
108 pages
Hard Cover & Jaket
RM35 in postage
RM38 SS


Boleh refer sini untuk sinopsis.

Buku ni aku dah lama sangat beli, masih dalam keadaan baik cuma sedikit kekuningan sebab lama sangat simpan. Ni antara buku kesayangan kot, yang pernah aku nak bagi kat orang-orang yang aku sayang. Banyak sangat memori sebab masa aku beli buku ni, time tu hidup aku terumbang-ambing sangat. Buku ni banyak menenangkan sebab ayat Pak Samad even setakat dua baris pun memang deep, dan yang special ialah lukisan dia.

Lately ni aku dah takde interest dengan buku, so aku nak jual semua yang ada. Daripada terus menguning dan buruk, baik carikan owner baru. Semoga owner baru dapat manfaatkan sepenuhnya buku ni.

No comments:

Post a Comment